Regulamin Strony Internetowej
§ 1
Postanowienia wstępne
- Strona Internetowa Specjalistyczne Porady Neurologiczne Tomasz Nowakowski, dostępna pod adresem internetowym www.neurolog-nowakowski.pl prowadzona jest przez Tomasza Nowakowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Specjalistyczne Porady Neurologiczne Tomasz Nowakowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 843 139 54 44
§ 2
Definicje
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą .Specjalistyczne Porady Neurologiczne Tomasz Nowakowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 843 139 54 44
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Strona Internetowa – strona internetowa prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.neurolog-nowakowski.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Koszyk– element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępne w Stronie Internetowej filmy instruktażowe w formie cyfrowej, które nie są umieszczone na trwałym nośniku
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony Internetowej. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul Kawy 46/U1 01-496 Warszawa
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@neurolog-nowakowski@pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 601816445
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy ING Bank Śląski 39 1050 1025 1000 0090 6672 8388
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i obsługujące powszechnie stosowane przeglądarki internetowe oraz oprogramowanie do przeglądania plików pdf
- włączona obsługa plików cookies
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony Internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Strony Internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie Strony Internetowej nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się na Stronie Internetowej jest możliwe przez podanie tylko niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane na Stronie Internetowej są podane w polskich złotych i są cenami brutto
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt o której Klient jest informowany na Stronie Internetowej w trakcie składania Zamówienia.
- Udostępnione treści są chronione prawem autorskim i nie mogą być rozpowszechniane bez zgody Sprzedawcy.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Przejść na Stronę Internetową
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność za pomocą platformy płatniczej Tpay
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży po opłaceniu Produktu
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca udostępnia opłacony Produkt w wersji elektronicznej
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Klientowi nie przysługuje prawo od odstąpienia od umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy. Po pobraniu Produktu ze strony internetowej tym samym realizuje umowę i nie może zrezygnować z umowy
§ 10
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są Produkty zamieszczone na stronie sprzedawcy
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- 1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - 2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 12
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Strony Internetowej zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, dane nie są zbierane w celach marketingowych
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego mogą być:
- a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.